Päivää.
Lienee aika esittäytyä virallisesti myös täällä.
Nimeni on Jori Virtanen ja minut on onnellisesti värvätty EA:n ylväisiin riveihin toimimaan pelottomuuden ja tietäväisyyden perikuvana eli teknisenä tukihenkilönä. Toimenkuvaan kuuluu siis erilaisten pelien toimimattomuuteen liittyvien ongelmien ratkominen. Sims ei pyöri? Jori jeesaa. Tyhmä LOTRO ei käynnisty? Jori jeesaa.
Duuni sopii minulle kuin nakutettu -- ihmisten auttaminen hädän hetkellä on minulle hyvin palkitsevaa, ja kun kerran satun itse olemaan peliaddikti, on pelien kanssa puljaaminen minulle suorastaan liiankin tuttua.
Pääasiassa vastaan virallisia reittejä esitettyihin kysymyksiin eli EA:n
teknisen tuen puhelin ja sähköposti ovat ystäviänne. Älkää kuitenkaan epäröikö nakata visaisia kysymyksiänne myös tänne. Kyllä niihin vastataan, mutta muista töistä johtuvasta viiveestä ei sitten kannata hermostua
Koska minulla on kuitenkin tylsää ja kaipaan viihdykettä, hengaan Sisäpiirin sivuilla aktiivisesti myös huvikseni. Erityisesti kaikennäköinen viihteeseen liittyvä tauhka on sydäntäni lähellä.
Ai niin. Minulla on myös ylläpitäjän oikeudet, joten osoittakaa nöyryyttä ja kunnioitusta asioidessanne kanssani, koska muuten langetan yllenne ruttoja, heinäsirkkoja ja veroja.