KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 22, 2012, 23:56:43 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valmistaudu rikkomaan sääntöjä - Burnout Paradise tulee!  (Luettu 3185 kertaa)
EA_tuom0
Tosipelaaja

Profiili
« : Toukokuu 08, 2007, 16:15:29 »

Burnout Paradise todistaa, että törmäily on mahtavaa. Uuden sukupolven teknologia mahdollistaa ennenäkemättömät vauriomallinnukset ja suurimmat kolariniput, mitä pelaajat ovat kuunaan nähneet. Paradisessa kehitystiimi on saanut toteuttaa alkuperäisen ideansa Burnout-pelisarjan suhteen: nyt avoimessa pelimaailmassa voi tehdä mitä tahansa, missä tahansa ja milloin vain!

Pelaaja voi tuntea adrenaliiniryöpyt Paradise Cityssä, jossa on toimintaa joka puolella. Kaupunkia voi tutkia vapaasti, löytää kilpailuja ja etsiä parhaat mestat, joissa voi tehdä hurjimmat hypyt ja parhaat takedownit.

"Olemme työskennelleet Burnout Paradisen eteen jo jonkin aikaa. Kolmannen sukupolven konsolit ovat avanneet uusia mahdollisuuksia pelattavuuden suhteen. Criterionin pelinkehitystiimi on ollut todella innoissaan saadessaan nostaa tason aivan uudelle tasolle", Burnout Paradisen vastaava tuottaja Pete Hawley kertoo. "Peliin on tulossa joitakin suuria yllätyksiä ja paljon uusia ominaisuuksia, mutta pelin ydin on edelleen täyttä Burnoutia."

Burnout™ Paradise ilmestyy PLAYSTATION®3:lle ja Xbox 360™:lle ensi talvena.

Lähde: suomi.ea.com

« Viimeksi muokattu: Toukokuu 21, 2007, 13:09:22 kirjoittanut EA_tuom0 » tallennettu

hollow voice says "plugh"
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #1 : Toukokuu 19, 2007, 12:35:28 »

Tänä talvena? Järkyttynyt Järkyttynyt Taitaa olla vähän myöhässä tuo uutinen vai onko kyseinen peli sitten jo ilmestynyt vai mitä tuo meinaa?
tallennettu

IMF Agent
Tosipelaaja

Yippee Ki Yay

Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 19, 2007, 14:39:20 »

Joo sitä minä itsekin ihmettelin että mitä se "tänä talvena" meiinaa,meinaiskohan sit että joulu-marraskuussa ilmestyisi? Epävarma
tallennettu

Herää kysymys,että pitäisikö kysymys esittää,että onkokysymystä,jos herää kysymys,siitä ettei ole kysymystä,jolloin herää kysymyksiä kysymysten heräämisestä,ja jäljelle jää vain yksi kysymys.
Ja jäljelle jäänyt kysymys on,että herääkö niitä kysymyksiä.
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Toukokuu 19, 2007, 14:43:21 »

Peliuutinen on ilmestynyt 3.5.2007, joten eiköhän se tarkoita ensi talvea.
tallennettu
Toniu
Himopelaaja

Mä olen kylmä kaveri (KYLMÄ KAVERI!)

Profiili
« Vastaus #4 : Toukokuu 20, 2007, 15:33:32 »

Varmaan tullu joku virhe suomennoksessa tai sitten koko uutisoinnissa tullut virhe, mutta varmaan tulee tuo hankittua jos silloin omistan xobx360:n tai ps3:n
tallennettu

Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #5 : Toukokuu 20, 2007, 15:43:50 »

"Tänä talvena" tarkoittaa selvästi tämän vuoden tulevaa talvea. Yleensähän se tulee tuossa vähän ennen joulua, eli eiköhän tuo pelikin ole kaupoissa ennen ensi kevättä.

tallennettu

EA_tuom0
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #6 : Toukokuu 21, 2007, 14:23:54 »

Toden totta. Oikein hyvä huomio, sanamuotoa on nyt korjattu. Hymyilee Mutta aivan oikein, tulevaan talveen siis viitataan.
tallennettu

hollow voice says "plugh"
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: