|
daxter91
Vieras
|
 |
« : Toukokuu 04, 2007, 22:59:04 » |
|
Elikkäs, en ainakaan nopean vilkaisun jälkeen löytänyt asiasta olevaa aihetta joten päätinpä vetäistä uuden joka käsittelee yleisesti koko peliä.
Itse tuli hankittua WoW viime kuun puolella ja koukussa on oltu siitä asti. Olen jopa ostanut Burning Crusade-lisäosan peliin ja 2 kk peliaikaa. Jos täällä sattuisi muita wowittajia olemaan olisi mukava kuulla millä realmilla pelailette ja millä tyypeillä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Zaihou
|
 |
« Vastaus #1 : Toukokuu 04, 2007, 23:01:53 » |
|
Itelläni on wow ja bc ollu ilmestymispäivästä saakka. Tällä hetkellä pelaan Karazhanilla (PvP) Blood Elf Rogueta ja Ravenholdtilla (RP-PvP) Tauski druidia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ari 999
Pelaaja

tos karvapallero
|
 |
« Vastaus #2 : Toukokuu 06, 2007, 18:02:02 » |
|
Omasta mielestä wowissa on yks huonopuoli kk maksut sen takii en ole ostanu wowii enkä tuu ostamaan muuten wow ois kova sana.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
tietokone on paras niin olen minäkin d^_^b
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #3 : Toukokuu 06, 2007, 18:09:38 » |
|
Sama vika. En viitsi edes testata sitä. Jos peli ois ilmanen niin ymmärtäisin kuukausmaksut, mutta en suostu maksamaan pelistä, jota ei voi pelata sellaisenaan kuin hetken. Toinen ikävä puoli on se, että moniin tehtäviin tarvitaan tiimi ja pitää sopia aikoja, jolloin kaikkien pitäs olla paikalla.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
ari 999
Pelaaja

tos karvapallero
|
 |
« Vastaus #4 : Toukokuu 12, 2007, 08:11:54 » |
|
Olen kuullu et wow pitäs tulla ilmaiseksi elokuun ja lokakuun välisenä aikana onko tämä totta vai tarua? Tarkoitan että ei enään kuukausi maksuja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #5 : Toukokuu 12, 2007, 11:10:34 » |
|
Todella vaikeaa uskoa tuollaista, jollei wow2 oo saapumassa hyllyihin tai jotain, joka vie mielenkiinnon vanhasta. Rahaahan ne herrat haluaa tolla nettiheroiinilla takoa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
ari 999
Pelaaja

tos karvapallero
|
 |
« Vastaus #6 : Toukokuu 12, 2007, 19:15:55 » |
|
Taitaa olla tarua.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
daxter91
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : Toukokuu 12, 2007, 21:17:13 » |
|
Blizzardhan on sanonut, että sieltä suunnalta alkaa tulemaan lisäosia vuoden välein joten taitaa tuo WoW2 olla tarua. Jos se sattuisi olemaan totta, mitä erilaista siinä olisi alkuperäiseen verrattuna?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Zaihou
|
 |
« Vastaus #8 : Toukokuu 13, 2007, 10:30:13 » |
|
Veikkaisin Northrendia uudeksi alueeksi ja level capin nostoa 80:neen
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #9 : Toukokuu 13, 2007, 11:47:27 » |
|
Blizzardhan on sanonut, että sieltä suunnalta alkaa tulemaan lisäosia vuoden välein joten taitaa tuo WoW2 olla tarua. Jos se sattuisi olemaan totta, mitä erilaista siinä olisi alkuperäiseen verrattuna?
Wow2 on mitä todennäköisimmin tarua, koska se tuli päästäni, eikä perustu mihinkään faktaan. Se perustuu ainoastaan omaan maalaisjärkeilyni pohjautuvaan analyysiin. Jos päivityksiä tai laajennuksia tulee myös lisää olkoon se wow2 tai millä muulla nimellä tahansa niin silloin saattaa olla järkevää rahallisestikin antaa ilmaiseksi alkuperäinen peli ja pakottaa ostamaan vaan lisäosia. Näin uusien pelaajien aloittaminen ei tule liiaan kalliiksi ja saadaan taas uusia wow-narkkareita.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Miyachi
Pelaaja

plääh EA ottakaa mallia Nadeon Trackmanioista!!
|
 |
« Vastaus #10 : Toukokuu 13, 2007, 18:31:22 » |
|
ite ajattelin ostaa ja kokeilla kaverit suositteli 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Ich liebe peltipurkki -------------------  ---------------------------------- The Trackmania United
|
|
|
hemuli
Pelaaja

mää
|
 |
« Vastaus #11 : Toukokuu 13, 2007, 19:07:15 » |
|
Mää ostaisin sen jos äIti antas luvan,iskä sanoo jo silleen että no ihan sama(oon Ruikannu sitä puol vuotta).
|
|
|
|
|
tallennettu
|
MÄÄ
|
|
|
|
daxter91
Vieras
|
 |
« Vastaus #12 : Toukokuu 13, 2007, 21:45:45 » |
|
Mää ostaisin sen jos äIti antas luvan,iskä sanoo jo silleen että no ihan sama(oon Ruikannu sitä puol vuotta).
Ite pääsin koklaa kaverin accolla ja tilasin sitten itse melkein samalla viikolla netistä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ari 999
Pelaaja

tos karvapallero
|
 |
« Vastaus #13 : Toukokuu 14, 2007, 07:17:28 » |
|
Vaikka isä ja äiti maksais en siltikään pelais koska se on liian kallista mieluummin pysyn guild wars sarjassa mut jos wow tulee ilmaiseksi sit pelaan wowia.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
daxter91
Vieras
|
 |
« Vastaus #14 : Toukokuu 14, 2007, 10:06:07 » |
|
Ite aikoinaan pelasin tuota guild warssia, mutta enää ei jaksa kun ottaa päähän lataustauot, etenkin kaineng centerissä aka lagi center.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|