KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 12, 2012, 05:18:01 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Command&conquer verkkopelaaminen  (Luettu 7451 kertaa)
sodeja
Tosipelaaja

From Russia with love

Profiili
« Vastaus #15 : Kesäkuu 25, 2007, 10:52:58 »

Pientä taukoa on pitänyt täällä olossa, on ollut muita kiiruita... Kiiruiden lomassa oli kuitenkin pikkusen aikaa kokeilla C&C 3 verkkopeliä, pari matsia tuli otettu, huonolla menestyksellä  Itkee. Kaksi matsia, kaksi tappiota... Vastustaja oli todella kova, oma arvomerkki oli korpraali, kun vastustajalla oli ylikersantin väkäset. Käsittämättömän hyvin pelasi tuo kaveri, jota en tuntenut. Hän sai koottua todella nopealla tahdilla ison armeijan, välillä tuli jo mieleen että onko verkossa mahdollista suorittaa huijauksia? Epävarma No, kokemusta rikkaampana menen seuraaviin matseihin, ehkä niitä voittojakin alkaa tulla kun kokemusta tulee. Onko muuten täällä olevilla jokin tietty peli, jossa käytte pelaamassa C&C3:a, jos vaikka täältä löytyis "tuttu" vastustaja??? Itse liityin vain johonkin peli porukkaan, ulkomaisia taisivat vastustajat olla... Muuten verkkopeli oli mielekestä vaihtelua yksin pelaamiseen.

-S- Pyörittää silmiään
tallennettu

Mitä enemmän on, sitä enemmän menee kuin jos on vähemmän....
LostSoul
Vieras
« Vastaus #16 : Kesäkuu 25, 2007, 14:58:56 »

Pientä taukoa on pitänyt täällä olossa, on ollut muita kiiruita... Kiiruiden lomassa oli kuitenkin pikkusen aikaa kokeilla C&C 3 verkkopeliä, pari matsia tuli otettu, huonolla menestyksellä  Itkee. Kaksi matsia, kaksi tappiota... Vastustaja oli todella kova, oma arvomerkki oli korpraali, kun vastustajalla oli ylikersantin väkäset. Käsittämättömän hyvin pelasi tuo kaveri, jota en tuntenut. Hän sai koottua todella nopealla tahdilla ison armeijan, välillä tuli jo mieleen että onko verkossa mahdollista suorittaa huijauksia? Epävarma No, kokemusta rikkaampana menen seuraaviin matseihin, ehkä niitä voittojakin alkaa tulla kun kokemusta tulee. Onko muuten täällä olevilla jokin tietty peli, jossa käytte pelaamassa C&C3:a, jos vaikka täältä löytyis "tuttu" vastustaja??? Itse liityin vain johonkin peli porukkaan, ulkomaisia taisivat vastustajat olla... Muuten verkkopeli oli mielekestä vaihtelua yksin pelaamiseen.

-S- Pyörittää silmiään

No tunnustan että kokeilin yhtä huijaus ohjelmaa tuossa pari kertaa, idea oli siinä että katson toimiiko se miten tuolla netissä. Ja voin sanoa että jos ne ohjelmat muokkaavat mitenkään peliä, niin tulee noin 3-5 minuutissa että joku pelaaja on muokannut peliään jne. Itse pelaan enimmäkseen tuolla networkissä hamachin kautta,  on hieman "nopeampi" tapa myös päästä pelaamaan ja siellä ei tarvitse salasanalla pistää peliä pystyyn jos kaverin kanssa haluaa pelata =D
tallennettu
sebu
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #17 : Elokuu 07, 2007, 16:06:14 »

Moi  voinko minä pelaa kaveriani vastaan netissä  jos mulla on kane edition ja sillä ei oo `?  vaikuttaako se mihinkään ?  Virnistää Hymyilee Hymyilee leveästi Epävarma Järkyttynyt Nolostunut Epävarma
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #18 : Elokuu 07, 2007, 16:56:41 »

Moi  voinko minä pelaa kaveriani vastaan netissä  jos mulla on kane edition ja sillä ei oo `?  vaikuttaako se mihinkään ?  Virnistää Hymyilee Hymyilee leveästi Epävarma Järkyttynyt Nolostunut Epävarma

Muistaakseni joku valitti ko. pelien yhteensopimattomuudesta Sisäpiirissä, joten onhan se mahdollista, että teilläkin tulee ongelmia. Monissa peleissä pelkästään päivitysversion eroavuus tuottaa ongelmia.
tallennettu

EA:n tekninen tuki:
09 2319 4356
http://eafi.custhelp.com/
VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! -->
tekninentuki(at)ea.com
Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
sodeja
Tosipelaaja

From Russia with love

Profiili
« Vastaus #19 : Helmikuu 06, 2008, 03:15:25 »

Tässä täältä pois olo tauolla ehdein pelailla C&C sarjan pelejä, lähes kaikkia niistä. Verkossa ainakin on erittäin paljon tiberian wars pelaajia ja melko nopeasti löytyy vastustaja myös ra2:n. Eli ainakin nuo pelit C&C sarjasta elävät ja voivat hyvin verkossa. Eli jos ra2:sta haluaa pelata verkossa, niin ainakin siihen löytyy vastusta. Ja hyviä sellaisia, ainakin oman kokemuksen mukaan. Se, että käyttävätkö vastustajat huijauskoodeja, en sen enempää ota kantaa kuin että välillä kyllä siltä tuntui.

-S- Pyörittää silmiään
tallennettu

Mitä enemmän on, sitä enemmän menee kuin jos on vähemmän....
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: