KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 11, 2012, 22:31:56 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Command&conquer verkkopelaaminen  (Luettu 7449 kertaa)
sodeja
Tosipelaaja

From Russia with love

Profiili
« : Toukokuu 03, 2007, 09:20:44 »

Minkälaisia kokemuksia löytyy C&C sarjan peleistä verkkopelinä? En ole itse vielä ehtinyt kuin kokeilla C&C 3:n verkkopeliä, enkä edes ehtinyt pelata loppuun, kun tuli kiiru muualle Itkee
Ostettuani First Decade julkaisun, kokeilin sieltä mennä verkkopelaamaan, mutta jostain syystä en siinä onnistunut Epävarma , onko aiempien julkaisuiden verkkopelit vielä hengissä vai onko niiden ylläpito lopetettu... Vaikka luulen että vika on kuitenkin itsessäni, kysyn nyt kuitenkin. Viikonloppuna olis taas tarkoitus mennä verkkoon pelaamaan  Virnistää , eli jos satut viikonloppuna pelaamaan C&C 3:a, saatat saada ainakin minut vastustajaksi. Cool

-S-  Pyörittää silmiään
tallennettu

Mitä enemmän on, sitä enemmän menee kuin jos on vähemmän....
Zaihou
Himopelaaja

"...There's nothing that whiskey can't cure."

Profiili
« Vastaus #1 : Toukokuu 03, 2007, 09:33:33 »

Ainakin Generalseja voi vielä pelata netissä, vanhemmista ei toimi mullakaan mikään.
tallennettu

UbiqueDaemon
Himopelaaja

Bouli

Profiili
« Vastaus #2 : Toukokuu 03, 2007, 14:32:00 »

Itsellä ainakin toimii ra2, zh nettipeli, vanhempia en ole kokeillut ja ra2:ssakin vähän tuo pelaajakunta hiipumassa. ZH pelaajia riittää ja varmasti c&c3. Pitäisi itsekin ostaa tuo uusin vielä, kuhan rahaa saa Hymyilee
tallennettu
sodeja
Tosipelaaja

From Russia with love

Profiili
« Vastaus #3 : Toukokuu 03, 2007, 14:39:04 »

Tarvinnee vielä testata... Olis joskus mukava pelata verkossa muita C&C fanittajia vastaan, saisi aivan uuden sysäyksen peliin, vaikka into ei ole vieläkään hiipunut tietokonetta vastaan pelaamiseen.

-S- Pyörittää silmiään
tallennettu

Zaihou
Himopelaaja

"...There's nothing that whiskey can't cure."

Profiili
« Vastaus #4 : Toukokuu 03, 2007, 14:41:46 »

Luulisin, että kyseessä on taas se palomuurin kanssa vekslaaminen, joka pääsee blokkimaan pelit.
tallennettu

LostSoul
Vieras
« Vastaus #5 : Toukokuu 03, 2007, 16:31:41 »

Periaatteessa RA2 ja siitä ylöspäin toimii netissä kyllä. En ole varma tuosta Fire Storm, ja kyllä ne on minulla toiminut tuosta RA2 ylöspäin myös hyvin.
tallennettu
Justice
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #6 : Toukokuu 05, 2007, 11:41:01 »

Okei asensin C&C 3 koneelleni ja sitten tein käyttäjän EA seen sitten , kun tein profiilia online niin sitten laitoin siihen erilaisia salasanoja  ,koska en tiennyt pitääkö olla EA käyttäjän salasana vai eri salasana joo sitten ,kun olin vähän aikaa kokeillut erilaisia niin sitten se sano ,että liian monta logausta väärällä salasanalla , joten nytte se tili on lukossa enkä tiedä mihin pitäisi ottaa yhteyttä
tallennettu
sodeja
Tosipelaaja

From Russia with love

Profiili
« Vastaus #7 : Toukokuu 07, 2007, 08:35:11 »

Okei asensin C&C 3 koneelleni ja sitten tein käyttäjän EA seen sitten , kun tein profiilia online niin sitten laitoin siihen erilaisia salasanoja  ,koska en tiennyt pitääkö olla EA käyttäjän salasana vai eri salasana joo sitten ,kun olin vähän aikaa kokeillut erilaisia niin sitten se sano ,että liian monta logausta väärällä salasanalla , joten nytte se tili on lukossa enkä tiedä mihin pitäisi ottaa yhteyttä

Tässä yhtäkkiä tulis mieleen, että kannattanee ottaa yhteyttä EA suomeen, sieltä saanet apua ongelmaasi. Itse ainakin lähtisin sitä kautta ratkomaan tämänkaltaista ongelmaa. Tässä kohtaa en ainakaan osaa tarkempaa ohjeistusta sulle antaa.

-S-  Pyörittää silmiään
tallennettu

LostSoul
Vieras
« Vastaus #8 : Toukokuu 20, 2007, 17:11:25 »

Olisikos kukaan kiinnostunut ottamaan erää?
tallennettu
Suhl
Vieras
« Vastaus #9 : Toukokuu 21, 2007, 14:00:22 »

Itse olisin kiinnostunut ottamaan erän. Riippuu oisko 1vs1 vai monta pelaajaa?
tallennettu
LostSoul
Vieras
« Vastaus #10 : Toukokuu 21, 2007, 14:14:02 »

iha 1vs1 jollei enemmä porukkaa tule. Ja mieluiten sitten FFA jollei saada 4 vs 4 Virnistää No jaa... ainahan noista voi sopia
tallennettu
Suhl
Vieras
« Vastaus #11 : Toukokuu 21, 2007, 15:46:45 »

Mitä peliä mentäisiin pelamaan ja koska olisi sinulle tai muille hyvä aika pelata?
tallennettu
LostSoul
Vieras
« Vastaus #12 : Toukokuu 21, 2007, 15:58:41 »

Tuota noin, tänään tai huomenna jossain välissä aikasintaa minulle. En tiedä onko täällä mitenkä paljon muita jotka haluavat pelata netissä isommalla porukalla.
tallennettu
Suhl
Vieras
« Vastaus #13 : Toukokuu 21, 2007, 17:38:36 »

Sopiisko huomenna iltapäivän aikoihin? Itse pääsen koulusta puoli kolme. Mihin aikoihin pääset koulusta niin tietäisi koska olisi koneella Hymyilee
tallennettu
LostSoul
Vieras
« Vastaus #14 : Toukokuu 21, 2007, 18:12:23 »

Olen kylläkin työharjoittelussa nytten, tuossa on Xfire ja MSN tunnukset näkyvillä nii lisäile jos haluat ottaa yhteyttä nopeammin... Töistä pääsen joskus klo 16 virallisesti mutta jos ei töitä taas ole ilmaantunut yhteen mennessä niin tulen kotia niinkuin ennenkin Virnistää
ps. Olen siis tunnollinen työntekijä, pomo sanoi ekana päivänä että saan lähtä kun siltä tuntuu kun en saa palkkaa Hymyilee leveästi
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: