Noh Supreme valitsee sen niiden kolmen supreme tason väliltä, eli siis että kehittääkö kone ensin korkean tech lv ja hyökkää sitte vai hankkiiko se armeijaa ja hyökkäilee agressiivisesti koko aika, vai onko tasapainossa nuo. Itse annan sen valita että mikä on (jännitystä hieman

) ja joskus pistän oman "rodun" myös randomilla kuten aina kaikki tietokoneet. Tulipahan tuossa reinstalloitua tuo Supreme Commander, olin juuri tuossa UEF campaign 6 vai 7 ja Aeonien campaign oli jo menty läpi.
Nuo modit on kyllä mielenkiintoisia, strategic missile launcerille 2.5x kantama ja Fat Boy:lle UEF:n battleshipin tykit ja muutenkin 3x kokoinen. Oli mielenkiintoista pelata kun oli muutama UEF vastassa myös

Tai sitten Monkeylord 2x ja tulivoima kans saman verra muistaakseni isompi. Nyt olen pelannut myös tuolla 6x rakennusnopeudella (koskee myös tietokonetta) ja resursseja on 1 000 000 molempia heti alussa, ja lisää tulee vaikka mitenkä paljo. Eli periaatteessa tietokoneen eduksihan nuo menee, kun se voi tehdä hieman enemmän kerralla kuin minä.