hemuli
Pelaaja

mää
|
 |
« : Huhtikuu 13, 2007, 15:37:25 » |
|
Onks kukaan pelannu tota kysyistä peliä ja onkose ostamisen arvoneen?Videojen perusteella se näytää ainakin hyvältä.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
MÄÄ
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #1 : Huhtikuu 13, 2007, 17:47:20 » |
|
Ihan hyvä peli on, olen pelannut jo yhdellä rodulla läpi, ja vielä olisi puolitoista menemättä. Tehtäviä on hieman liian vähän tuolla campaign puolella mutta skirmish korjaa kaiken kunhan kone jaksaa pyörittää suurimpia kenttiä maksimi pelaaja määrällä ja vaikein vaikeusaste ja pop cap 1000 (niin paljo porukkaa ja rakennuksii että oma kone alkoi pätkiä)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Quukkelio
Harrastelijapelaaja

|
 |
« Vastaus #2 : Huhtikuu 14, 2007, 09:56:50 » |
|
Kyllähän tuo on hyvä peli. Ite oon aika vähä veilä pelaillu, mutta tosi hyvältä vaikuttaa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Oliks tuol puskas joku... Dead. No olihan siel!
|
|
|
hemuli
Pelaaja

mää
|
 |
« Vastaus #3 : Huhtikuu 27, 2007, 13:52:22 » |
|
Onks tossa pelissä map editionia?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
MÄÄ
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #4 : Huhtikuu 27, 2007, 14:30:10 » |
|
Enpä ole itse ainakaan löytänyt... Mutta kyllä on jossakin, kun olen ladannut itsetehtyjä kenttiä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hemuli
Pelaaja

mää
|
 |
« Vastaus #5 : Huhtikuu 28, 2007, 18:53:51 » |
|
Jos se map edition on silain että netissä pitää tehä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
MÄÄ
|
|
|
|
Zaihou
|
 |
« Vastaus #6 : Huhtikuu 28, 2007, 22:10:34 » |
|
Luulenpa, että sen editorin saa ladattua netistä. Kokeile vaikka kuukkeliaE: Jeps. Heti löyty.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #7 : Huhtikuu 29, 2007, 07:36:52 » |
|
Peliinhän voi luoda myös omia modeja, joilla voi tuoda uusia yksiköitä yms. muuta lisämaustetta peliin. Jollain sivulla oli ohjeet miten niitä tehdään ja siellä oli myös valmiita modeja.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hemuli
Pelaaja

mää
|
 |
« Vastaus #8 : Huhtikuu 29, 2007, 09:29:17 » |
|
Mistä voi ladata niitä muiten tekemii kenttiä?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
MÄÄ
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #9 : Huhtikuu 29, 2007, 09:56:42 » |
|
Googlettamalla löydät, itse googletin niitä. Ja niissä sitten nuo tietokoneen ohjaamat viholliset eivät yleensä osaa tehdä mitää kunnollista. Eikä ole nytten missään ylhäällä sitä osoitetta mistä hankin.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hemuli
Pelaaja

mää
|
 |
« Vastaus #10 : Huhtikuu 29, 2007, 12:50:55 » |
|
Tietekste mistä muuten johtuu se kun Jos kus se komentaja robotti räjähtää heti alussa.Onkse vaan että viholliset on raukkoja vai onks se bugi?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
MÄÄ
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #11 : Huhtikuu 29, 2007, 13:15:26 » |
|
Millaisessa tilanteessa räjähtää? Heti kun on aloittanut uuden pelin vai jonkin ajan kuluttua siitä? Meinaan myös tietokone joutuu hankkimaan kaiken millä pommittaa sinua, sitä ei siunata millään mitä ei pelaajalla ole. Se on kyllä kivaa kun rakentaa jonkin 5 kpl noita heavy cannon vai mitä ne tech 3 tykit on, ja alkaa sitten pommittaa niillä vihollisen ACUa  Sillä saa myös hyvin puolustukset tuhottua että voi laukaista nuken tai suuremman hyökkäys joukon.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hemuli
Pelaaja

mää
|
 |
« Vastaus #12 : Huhtikuu 29, 2007, 15:14:39 » |
|
Nyt mä tien mikä mut räjäytäää aina se on se niiten UEF:ien(vai mikä ny olikaan)sen tiedustele mopon ja sillä tuhoo.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
MÄÄ
|
|
|
|
LostSoul
Vieras
|
 |
« Vastaus #13 : Huhtikuu 29, 2007, 15:40:04 » |
|
Et kai sie pidä mitää 10min paussii sillee et jätät pelin pyörii ja annat land scoutil tuhota sun ACU? Meinaan että se ACU kestää iha mukavasti ja sil o järeet tykit itellää kans. Ja niit aseit voi sitte päivitellä myöhemmin, kun olet saanut t3 factoreita ja hyvät puolustukset.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
hemuli
Pelaaja

mää
|
 |
« Vastaus #14 : Huhtikuu 29, 2007, 19:13:07 » |
|
niin mutta se tuhoo sen nopeesti kahella panoksella ja vie yksi!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
MÄÄ
|
|
|
|