|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #15 : Huhtikuu 13, 2007, 14:04:23 » |
|
Aikavyöhykkeet näkee kätevästi myös, kun kaksoisklikkaa alapalkin oikeessa alakulmassa olevaa kelloa. Mä en ainakaan muista niitä koskaan ulkoa, joten se on ainakin mulle tarpeen. Ei tartte etsiä edes netistä, kun ilmankin nettiä löytää, jos vaan on Windows. Wow, tosi näppärä vinkki, kiitos vaan. Tuutkos sie sitten lauantaina kukonlaulun aikaan kisomaan?  Jussi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again
|
 |
« Vastaus #16 : Huhtikuu 13, 2007, 18:05:58 » |
|
No en ainakaan noin aikasin. Saas nähdä tulenko lainkaan, kun ohjelmaa piisaa ja jos normaaliin kisailuun eroa ei ole niin ei varmaan oo suurta intoakaan. Carbonin hehku haaleni mun kohdalla jo aika pitkän aikaa sitten.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #17 : Huhtikuu 13, 2007, 20:40:19 » |
|
No en ainakaan noin aikasin. Saas nähdä tulenko lainkaan, kun ohjelmaa piisaa ja jos normaaliin kisailuun eroa ei ole niin ei varmaan oo suurta intoakaan. Carbonin hehku haaleni mun kohdalla jo aika pitkän aikaa sitten. Haaleneehan se, jos siitä tee harrastusta. Kavereitten kanssa kisominen ja oman mestaruussarjan pyörittäminen on kyllä oikeesti mukavaa. No jos satut innostumaan, niin se Race Night kestää tonne 13:00 saakka.  Jussi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #18 : Huhtikuu 13, 2007, 22:17:07 » |
|
Pahoin pelkään, että vaikka haluaisin niin en kerkeä. Oon luvannu vaihtaa vaimon autoon kesärenkaat ja hallitunkki on lainassa klo 13 asti. Taitaa jäädä tällä kertaa väliin...  Noh mutta pitäkää hauskaa munkin edestä! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
EA:n tekninen tuki: 09 2319 4356 http://eafi.custhelp.com/ VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! --> tekninentuki(at)ea.com Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #19 : Huhtikuu 14, 2007, 14:42:26 » |
|
Pahoin pelkään, että vaikka haluaisin niin en kerkeä. Oon luvannu vaihtaa vaimon autoon kesärenkaat ja hallitunkki on lainassa klo 13 asti. Taitaa jäädä tällä kertaa väliin...  Noh mutta pitäkää hauskaa munkin edestä! Hauskaa oli, ja pelaajia riitti, kaukenlaisia...  ...juu, siinä on menossa ranked tier 2 kisa, mutta mikäs auto tuolla menee...  ...oho, Cop Corvette Z06 tier 2 kisassa? Herranen aika, miten hyvin kytät on autonsa tuunanneet...  ...juu, huippunopeus on 424.66 MPH, eli 683.424023 km/h, onpas realistista. Persetin xiitteri, eli damn cheater!  Jussi PS. Ehkä ens kerralla pääset mukaan!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #20 : Huhtikuu 14, 2007, 15:26:43 » |
|
Kiva et oli hubat skabat!  Ehkäpä ens kerralla sitten natsaa munkin osalta. Ja toivon mukaan sillon noi cheatterit on saatu kuriin. Onko palkintoja tiedossa mitä ne on tai peräti tulossa? Nyt on auto puhdas ja renkaat vaihdettu irl.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #21 : Huhtikuu 14, 2007, 16:43:22 » |
|
Kiva et oli hubat skabat!  Ehkäpä ens kerralla sitten natsaa munkin osalta. Ja toivon mukaan sillon noi cheatterit on saatu kuriin. Onko palkintoja tiedossa mitä ne on tai peräti tulossa? Nyt on auto puhdas ja renkaat vaihdettu irl. En tiiä niistä palkinnoista, ku en oo varma onko ne saaneet sen tulosseurannan kuntoon. Ehkä ens kerralla sitten. :-/ Jussi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pelipoju
Newbie

|
 |
« Vastaus #22 : Huhtikuu 29, 2009, 17:59:32 » |
|
Mielestäni juuri näin. Taisi tulla pikku fiba, mutta siinähän sanotaan vielä kuitenkin, että ensi lauantaina 13.päivä. Tietenkin tämmösiä on silloin kun minun näytönohjaimeni on niin syvältä ettei pyöritä peliä kuin mitä hirveimmillä graffoilla. Tekee ihan pahaa kattoo.  munkin näyttis on aika syvältä... ...nimittäin nvidiageforce2mx400
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
jsskppnn
|
 |
« Vastaus #23 : Huhtikuu 30, 2009, 09:43:22 » |
|
nvidiageforce2mx400 No on kyllä aika syvältä. Taitaa olla perintökalu se siun tietokonees. No kyllä sillä voi ihan täysiään pelata Most Wantedia, mutta Carbon ei virallisesti tue MX-kortteja.  Jussi
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #24 : Huhtikuu 30, 2009, 11:45:26 » |
|
Todella halvalla pääset, jos tuota parempaa haluat saada koneeseesi, jos jotain positiivista haluaa näyttiksestäsi sanoa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pelipoju
Newbie

|
 |
« Vastaus #25 : Toukokuu 01, 2009, 15:17:13 » |
|
Kyllä!! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pelipoju
Newbie

|
 |
« Vastaus #26 : Toukokuu 02, 2009, 12:03:40 » |
|
Pahoin pelkään, että vaikka haluaisin niin en kerkeä. Oon luvannu vaihtaa vaimon autoon kesärenkaat ja hallitunkki on lainassa klo 13 asti. Taitaa jäädä tällä kertaa väliin...  Noh mutta pitäkää hauskaa munkin edestä! Hauskaa oli, ja pelaajia riitti, kaukenlaisia...  ...juu, siinä on menossa ranked tier 2 kisa, mutta mikäs auto tuolla menee...  ...oho, Cop Corvette Z06 tier 2 kisassa? Herranen aika, miten hyvin kytät on autonsa tuunanneet...  ...juu, huippunopeus on 424.66 MPH, eli 683.424023 km/h, onpas realistista. Persetin xiitteri, eli damn cheater!  Jussi PS. Ehkä ens kerralla pääset mukaan! aika kova vauhti mä oon vaan päässy tietokoneel 402 kilsaa tunnis
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2009, 14:38:02 kirjoittanut jsskppnn »
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #27 : Toukokuu 02, 2009, 17:20:00 » |
|
Älä please lainaa kaikkea tekstiä ja etenkään kuvia. Ota lainaukseen VAIN oleellinen, ettei ruutu täyty roinasta, kiitos.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
pelipoju
Newbie

|
 |
« Vastaus #28 : Toukokuu 03, 2009, 12:29:21 » |
|
no selvä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

|
 |
« Vastaus #29 : Toukokuu 03, 2009, 15:55:50 » |
|
Muokkaa sitä edellistä viestiä "muokkaa"-komennolla, että saadaan tästäkin ketjusta siistimpi.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|