KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 22, 2012, 23:16:35 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: erinomaista!  (Luettu 3853 kertaa)
ninni1
Newbie
*

Profiili
« : Syyskuu 15, 2006, 14:40:53 »

itse tykkään todella paljon näistä uusista sivuista! väritys on kiva ja muutenkin selkiyttää sivustoa. toivottavasti sivustolla on myös aktiivista keskustelua, kunhan se saa lisää jäseniä joukkoonsa...  Hymyilee leveästi
tallennettu
PatukkaMies
Harrastelijapelaaja
**

Profiili
« Vastaus #1 : Syyskuu 15, 2006, 15:08:29 »

Aivan! Itsekkin tykkään tosi paljon näistä sivuista. Asiallista Keskustelua tähän asti ollut ja toivottavasti tulevaisuudessakin. Sivut ovat tosi hienot ja näitä on mukava katsella. Toi paikanvaihtaja linkittäjä ylhäällä on tosi hienosti tehty onnittelut (saitte minut) Hymyilee leveästi Erittäin mukava, että oli ihanne naiseni kuva tuolla mukana =) Ja tälleen olette miettinyt melkken kaikkea eihän aina kaikkea voisi tietää, mitä pistää. Mutta luulen, että paikka tulee täyttymään aiheilla ja kommenteilla toivon kuitenkin, että paikkaa muutettaisiin joskus jonkun verran vaikka kierettäisiin tota linkkiä koska vaihtelu virkistää =).  Mutta tosi mahtava paikka ja toivon että paranee entisestään
tallennettu

Naiset tekee jotain mitä miehet haluaa Pelit tekevät kaiken.
Jubee
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 15, 2006, 15:40:26 »

Joo minusta kans oikein hyvät foorumit ja muukin sivusto on hyvä.. Palstat on aseteltu hyvin ja meitä käyttäjiä kuunnelaan elikkä jos jotain vikaa on niin se myös korjataan.. ainoa seikka vaan vielä on kuten LostSoul sanoi että voisiko tuota taustateemaa vaihtaa... räikeän vihreä vähän huono yöllä...  Iskee silmää
tallennettu

"Älä koskaan yritä. Yrittäminen on ensimmäinen askel epäonnistumiseen" -Homer Simpson
zens
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #3 : Syyskuu 15, 2006, 16:24:02 »

Juu hyvä sivu kaikki on ok!! Virnistää
tallennettu
Delfor
Pelaaja

Player<3

Profiili
« Vastaus #4 : Syyskuu 15, 2006, 16:40:32 »

itse tykkään todella paljon näistä uusista sivuista! väritys on kiva ja muutenkin selkiyttää sivustoa. toivottavasti sivustolla on myös aktiivista keskustelua, kunhan se saa lisää jäseniä joukkoonsa...  Hymyilee leve&#228;sti

Samaa mieltä Hymyilee Tähän mennessä ainakin mitä minä olen huomannut niin asiallista porukkaa ollut  Hymyilee
tallennettu

Ei se riitä, että voittaa, toisten täytyy hävitä Iskee silm&#228;&#228;
MiG4
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #5 : Syyskuu 15, 2006, 17:43:13 »

kyllä tämä on loistava sivusto..ensin kuin sain tämän minun sähköpostiin katoin...ahaa taas yritetään ottaa rahaa ja joku wannaB netti saitti on auki...sitten luin viestin sitten heräsi kiinnostus...sana ilmainen Hymyilee leve&#228;sti herätti huomioni -:D:D:D:D mutta tämähän on yllättävän hyvä paikka... Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n
tallennettu
Delfor
Pelaaja

Player<3

Profiili
« Vastaus #6 : Syyskuu 15, 2006, 17:47:55 »

kyllä tämä on loistava sivusto..ensin kuin sain tämän minun sähköpostiin katoin...ahaa taas yritetään ottaa rahaa ja joku wannaB netti saitti on auki...sitten luin viestin sitten heräsi kiinnostus...sana ilmainen Hymyilee leve&#228;sti herätti huomioni -:D:D:D:D mutta tämähän on yllättävän hyvä paikka... Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n

Ei tietenkään millään pahalla, mutta itse en ole kyllä kovinkaan montaa froomumia löytänyt mikä maksaisi J&#228;rkyttynyt mutta hyvä kun ihmisiä tulee koko ajan lisää ja teitoa liikkuu ja ihmiset pitävät tästä sivusta Hymyilee
tallennettu

Timbe
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #7 : Syyskuu 15, 2006, 18:03:35 »

Olen samaa mieltä uusista sivuista. Mielestäni sivustot vaikuttavat jo nyt hyviltä ja tietysti aika näyttää mihin ne vielä tästä kehittyvät. Ideana loistava ja hyvä foorumi välittää tietoa peleistä  Virnist&#228;&#228;
tallennettu
Delfor
Pelaaja

Player<3

Profiili
« Vastaus #8 : Syyskuu 15, 2006, 18:41:45 »

Tuli äsken mieleen että voisiko joskus tulevaisuudessa muuttaa sivuja sen verran että Uudet kommentit olisivat ensimmäisinä koska aina kun katsoo jonkun uuden kommentin niin joutuu menemään monta sivua eteenpäin ja skrollaamaan vielä alaspäin? muut onnistuneet sivut Hymyilee
tallennettu

Ylläpito
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #9 : Syyskuu 15, 2006, 18:49:02 »

Tuli äsken mieleen että voisiko joskus tulevaisuudessa muuttaa sivuja sen verran että Uudet kommentit olisivat ensimmäisinä koska aina kun katsoo jonkun uuden kommentin niin joutuu menemään monta sivua eteenpäin ja skrollaamaan vielä alaspäin? muut onnistuneet sivut Hymyilee

Tämä on vähän koulukuntajuttu. Toiset tykkäävät, että uusimmat viestit ovat alhaalla, toiset, että ylhäällä. Itse pidän siitä, että uusimmat ovat alhaalla, sillä näin voi sivua skrollatessa lukea koko ketjun järjestyksessä.

tallennettu

LostSoul
Vieras
« Vastaus #10 : Syyskuu 15, 2006, 18:50:42 »

Tämä on vähän koulukuntajuttu. Toiset tykkäävät, että uusimmat viestit ovat alhaalla, toiset, että ylhäällä. Itse pidän siitä, että uusimmat ovat alhaalla, sillä näin voi sivua skrollatessa lukea koko ketjun järjestyksessä.

olen aivan samaa mieltä... ja sitä paitsi en tykkää siitä että jään alusta paitsi Py&#246;ritt&#228;&#228; silmi&#228;&#228;n
tallennettu
Delfor
Pelaaja

Player<3

Profiili
« Vastaus #11 : Syyskuu 15, 2006, 18:52:40 »

Mutta parin kerran jälkeen kun on katsonut samaa sivua niin toivoisi että pääsisi nopeasti uuden kommentin lukuun. Mutta uudella sivulla olen kyllä samaa mieltä että kun lukee aikaisemmat kommentit niin pääsee juoneen mukaan Iskee silm&#228;&#228; kaksipiippuinen juttu.
tallennettu

kaide256
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #12 : Syyskuu 15, 2006, 19:06:15 »

Erinomaiset sivut kunhan ensiksi oppii käyttään ja löytämään kaiken  Virnist&#228;&#228;
Värit jees ja toimivuus hyvä.
tallennettu
LostSoul
Vieras
« Vastaus #13 : Syyskuu 15, 2006, 19:08:02 »

oppii käyttämään? mun mielest nää o yhtä helpot ku mitkä tahansa muut foorumit... enkä o monii käyttän viel... varmaa jotaa 20 vasta...
tallennettu
« Jehna »
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #14 : Syyskuu 15, 2006, 19:09:07 »

Mutta parin kerran jälkeen kun on katsonut samaa sivua niin toivoisi että pääsisi nopeasti uuden kommentin lukuun.
Helpoiten pääsee suoraan uusimpiin kommentteihin klikkaamalla aihelistauksen oikeassa reunassa olevaa linkkiä.  Iskee silm&#228;&#228; Ei siis tarvitse välttämättä scrollailla...
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: