KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Toukokuu 22, 2012, 23:12:05 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: vuodenajat  (Luettu 1226 kertaa)
Debbi4
Newbie
*

Profiili
« : Huhtikuu 06, 2007, 09:38:37 »

MOi kaikki. MÄ ostin eilen sims vuodenajat olen asentanut sen koneelle, kone ilmoitaa että asennus onnistui. Mutta kun yritän mennä pelamaan niin peli ei vastaa, ruutuun jää vain pelin alku kuvake. Mun kone täyttää kaikki pelin vaatimukset. Mulla on ennestään jo 4 the sims 2 peliä asennettu koneelle ja tilaa riittä.  Voiko itse pelissä olla joku vika.  Olen ihan epätoivonen, olen asentanut pelin jo useampa kerta uudestaan, mut ei auttaa kone ilmoittaa että The sims 2 EP5 on havainnut virheen, ja tuote on suljettava.Pahoittelemme häiriötä.  Olen lähettänyt virheraportti mut ei sekään autta. Harkitsen jo pelin palauttamista jos se mahdollista.
Mikä on pielessä. Pleas auttakaa. l Itkee

Kiitoksia etukäteen
tallennettu
milburi
Newbie
*

:)

Profiili
« Vastaus #1 : Huhtikuu 06, 2007, 12:16:00 »

jaa... en osaa auttaa..
MInulla on myös Vuodenajat-lisäosamutta se toimii kyllä  Epävarma
tallennettu

Vanha suola janottaa Iskee silm&#228;&#228;<3
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Huhtikuu 06, 2007, 12:24:47 »

Muistaakseni jollekin Sims2:n lisäosalle tuli juuri korjauspatchi. Se saattaisi olla apu vaivoihisi, jota kannattaa kokeilla ensimmäiseksi, mikäli se oli juuri tähän lisäosaan. Yritän ottaa selvää siitä mikä se oli. Siitä on ollut ilmoitus Sisäpiirissäkin.

Olet siis ilmeisesti asentanut Sims2:n ja useamman lisäosan vai tarkoititko jotain muuta tällä "Mulla on ennestään jo 4 the sims 2 peliä asennettu koneelle..."? Olethan varmistanut, että cd/dvd-asemassasi on viimeisimmän asentamasi lisäosan levy? Minulla Simsit eivät suostu muuten toimimaan, jollen tee näin.

Oikotie onneen voi löytyä myös graafisista säädöistä. Varmista, että resoluutio ja värimäärä on pelissä sama kuin Windowsissa. Jomman kumman eroavaisuus saattaa kaataa pelin jo alkuunsa.

Jos asensit lisäosan niin, että sinulla oli virustorjunta/palomuuri päällä niin suosittelisin poistamaan sen ja asentamaan sen uusiksi siten, että poistat ko. ohjelmat ja mielellään kaikki muutkin mahdolliset ohjelmat käynnistä. Ennen palomuurin ja virustorjunnan sulkemista on kuitenkin tärkeää katkaista nettiyhteys.

Vinkkejä on vielä lisääkin, joten älä menetä toivoasi. EA:n porukat kyllä selvittävät ongelmasi vielä. Hymyilee
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #3 : Huhtikuu 06, 2007, 12:30:21 »

No niin löytyihän niitä. Tässä olisi Vuodenaikojen päivityksen linkki:

http://suomi.ea.com/downloads/2585/

Täältä löydät päivityksiä myös muihinkin lisäosiin:

http://suomi.ea.com/downloads/
tallennettu
Debbi4
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #4 : Huhtikuu 06, 2007, 13:11:59 »

MOi. Mä asensin pelin uudelleen ilman viirustorjunta palomuuria, mut ei auttanut. Miten voin tarkistaa, että resoluutio ja värimäärä on pelissä sama kuin Windowsissa.
tallennettu
Debbi4
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #5 : Huhtikuu 06, 2007, 13:29:37 »

Päivitin pelin sieltä EA sivulta. Mutta sekään ei auttanut. Itkee
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #6 : Huhtikuu 06, 2007, 13:35:51 »

Kokeilitko päivitystä ensin? Jos kokeilit niin sitten siirrytään värimäärän ja resoluution tarkistamiseen.

Työpöydällä/Desktopilla klikkaat hiirulaisen oikeanpuoleista,
valitset Ominaisuudet/Properties valikon alareunasta,
siirryt Asetukset/Settingsvälilehdelle, joka on oikeanpuoleisin välilehti ja sieltä näet
mikä on värimäärä/Color quality ja  näytön tarkkuus (tai resoluutio)/screen resolution.

Pelihakemistosta löytyy muistaakseni setup.exe tai vastaava, josta voi säätää resoluution ja muut näytön asetukset/display options(tai settings). Siellä voit käydä tarkastamassa pelin asetukset, ilman että sinun tarvitsee mennä peliin.
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #7 : Huhtikuu 06, 2007, 13:37:58 »

Muistahan käynnistää aina kone uudelleen, kun olet asentanut päivityksen? Usein vasta sen jälkeen päivitykset toimivat täydellisesti.
tallennettu
Debbi4
Newbie
*

Profiili
« Vastaus #8 : Huhtikuu 06, 2007, 20:20:38 »

Olen kokeilut kaikki sinun ehdotuksia mut mikään ei puree tähän ongelmaan. Miten tää voi olla mahdollista minulla on ennestään The sims 2 ja 4 eri lisäosat, yliopisto, yöelämä, kauppa auki ja Joulun kamasetti. Ja kaikki toimii.
tallennettu
Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #9 : Huhtikuu 06, 2007, 21:44:09 »

Kannattaa soittaa tosta EA:n tukipuhelimeen, jollet jaksa odottaa, että joku tulee heittämään uutta vinkkiä. Mulla alkaa ideat loppumaan, mutta viisaampia EA:n henkilöitäkin löytyy tässä Simsin asiassa. Eiköhän heiltä ideoita vielä löydy asian korjaamiseen. Tavalla tai toisella tilanne saadaan kyllä hoidettua, älä huoli. Hymyilee
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: