KOTI
PELIT
AJANKOHTAISTA
Helmikuu 12, 2012, 14:35:15 *
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
Jäikö aktivointi sähköposti saamatta?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset:

Etusivu   Ohjeet Haku Kirjaudu Rekisteröidy  
Äänestys
Kysymys: Hankkisitko sinä Sisäpiiri-aiheisen t-paidan (hinta 10-15e)?  (Äänestys päättynyt: Huhtikuu 18, 2007, 22:09:58 )
Kyllä - 18 (75%)
En - 3 (12.5%)
Jonkin muun Sisäpiiri-tuotteen, minkä? - 2 (8.3%)
En ostaisi mitään Sisäpiiri-tuotetta - 1 (4.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 22

Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sisäpiiri-paita  (Luettu 15527 kertaa)
LostSoul
Vieras
« Vastaus #15 : Huhtikuu 07, 2007, 09:10:34 »

Ihan kiva olisi tuo paita saada =)

Eikä hintakaan ihan niin paha ole jos vaikka sen 15€ maksaa...
tallennettu
blackop
Pelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #16 : Huhtikuu 08, 2007, 10:44:07 »

Ehdottomasti - EA voisi alkaa tarjoamaan sisapiirilaisille myös mahdollisuutta ostaa EA:n tekemien pelien peliaiheisia t-paitoja myöskin, minä ainakin olisin heti valmis ostamaan jokaista yhden kappaleen, alkaen C&C & BF-sarjoista. 10-15€ ei ole kovinkaan pahahinta, ei ne t-paidat ole sen halvempia/kalliimpia kaupassakaan.
tallennettu

K1M
Himopelaaja

Relentless Reckless Forever

Profiili
« Vastaus #17 : Huhtikuu 08, 2007, 11:15:22 »

Ihan hirveästi ei kyllä houkuta ostaa Sisäpiiri paitaa, mutta hyvä idea kyllä. Katsotaan uudelleen kun tiedän minkälainen se on.
tallennettu

jsskppnn
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili WWW
« Vastaus #18 : Huhtikuu 08, 2007, 12:56:51 »

Ehdottomasti - EA voisi alkaa tarjoamaan sisapiirilaisille myös mahdollisuutta ostaa EA:n tekemien pelien peliaiheisia t-paitoja myöskin, minä ainakin olisin heti valmis ostamaan jokaista yhden kappaleen, alkaen C&C & BF-sarjoista. 10-15€ ei ole kovinkaan pahahinta, ei ne t-paidat ole sen halvempia/kalliimpia kaupassakaan.
True that!

Mie ainaki ostasin mielipelieni paitoja ja pitäsin niitä ihan kiusallani töissä, siinäpähän ihmettelisivät...

...että peliaiheinen paita aikuisella (keski-ikäisellä) miehellä!

Virnistää Jussi
tallennettu

Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #19 : Huhtikuu 10, 2007, 11:17:06 »

Olisko tällanen teksi jotain?  Hymyilee

"The Insiders"

"Kuulun Sisäpiiriin, entäs sinä?"
tallennettu

LostSoul
Vieras
« Vastaus #20 : Huhtikuu 10, 2007, 15:39:54 »

Nuo C&C aiheiset paidat menis varmaa kaupaks Hymyilee Itse ainakin ostaisin heti. Mutta sen haluan nähdä että tulee paidat missä lukee #sisapiiri ja jokaisella oma IRC nick siinä vielä alla Virnistää
tallennettu
Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #21 : Huhtikuu 10, 2007, 15:40:38 »

Olisko tällanen teksi jotain?  Hymyilee

"The Insiders"

"Kuulun Sisäpiiriin, entäs sinä?"

Ei ainakaan Insiders Näyttää kieltä Joku tuon toisen kaltainen voisi olla aika terävä, tai sitten tyydytään johonkin kuvaan ja tai pelkään "Sisäpiiri"-tekstiin ja osoitteeseen selässä? Myös tuo alkuajoilla enemmän käytössä ollut "Sisäpiiri pitää huolta omistaan" tai vastaavaa Hymyilee

Nuo C&C aiheiset paidat menis varmaa kaupaks Hymyilee Itse ainakin ostaisin heti. Mutta sen haluan nähdä että tulee paidat missä lukee #sisapiiri ja jokaisella oma IRC nick siinä vielä alla Virnistää

Tai ihan Sisäpiiri ja selässä yläreunassa paitaa nick. Sellaista itse olen miettinyt eniten, mutta jokaiselle omanlaisen paidan teettäminen voi käydä kalliimmaksi. Siistiähän olisi törmätä kaupungilla sisäpiiriläiseen ja heti näkee nickin selästä Iskee silmää Mutta en sitten itse tiedä kuinka jotain "Korrekti"-paitaa kehtaisi kantaa Hymyilee leveästi

Edit vielä kerran: Noissa irc-kanavamainoksissakin on harmillisen usein kokonaan pois verkko missä nämä kannut ovat edes. Ja kun tosiaan Sisäpiiristä on kyse niin Sisäpiirin nickit ja Sisäpiiri-teksti tosiaan ennemmin kuin irc-hässäkät.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 10, 2007, 15:44:07 kirjoittanut Korrekti » tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #22 : Huhtikuu 10, 2007, 16:18:51 »

Tosta vaimokin innostui, että mä kulkisin paidassa, jossa lukisi Bigunale. Nimi tulee meinaan pehmojääkarhusta, jonka vaimo anto mulle lahjaksi vuosia sitten. Hymyilee leveästi
tallennettu

EA:n tekninen tuki:
09 2319 4356
http://eafi.custhelp.com/
VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! -->
tekninentuki(at)ea.com
Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
sam1s
Himopelaaja

No joo, just näin!!

Profiili
« Vastaus #23 : Huhtikuu 10, 2007, 16:22:27 »

Ois se kiva, ku paidassa lukis sam1s  Virnistää. Vois koulussa muutama tyyppi pudota oikeen kunnolla, ku näkee Hymyilee leveästi. Jokatapauksessa oon mukana, jos tulee tällanen tilaus Hymyilee leveästi.
tallennettu

Jemin omistajat ovat parempia ihmisiä ja nopeempia tiluttajia Virnistää
LostSoul
Vieras
« Vastaus #24 : Huhtikuu 10, 2007, 16:23:15 »

Tosta vaimokin innostui, että mä kulkisin paidassa, jossa lukisi Bigunale. Nimi tulee meinaan pehmojääkarhusta, jonka vaimo anto mulle lahjaksi vuosia sitten. Hymyilee leveästi

Joskus mainitsit jotain tuon tyylistä...

ja olisihan se kiva jos edes oma sisäpiiri nick olisi paidassa muun tekstin (mitä ny päätetäänkin) lisäksi.
tallennettu
Fenix birdy
Keymaster
Ylläpitäjä
Himopelaaja

Profiili
« Vastaus #25 : Huhtikuu 10, 2007, 16:26:24 »

Sellanenkin vois olla kivaa että olis nimen lisäkin tuo avatar. (tietenkin tässä tule väistämättä eteen ne ongelmat että; a) jotku vaihtelevat avojaan aika tiuhaan b) kustannukset c) onko kuvat copywitattuja)
tallennettu

sam1s
Himopelaaja

No joo, just näin!!

Profiili
« Vastaus #26 : Huhtikuu 10, 2007, 16:28:01 »

mä en haluis kyllä autoni kuvaa paitaan Hymyilee leveästi...tai no oishan se toki aika hauska, mutta ei iske
tallennettu

Jemin omistajat ovat parempia ihmisiä ja nopeempia tiluttajia Virnistää
LostSoul
Vieras
« Vastaus #27 : Huhtikuu 10, 2007, 16:30:13 »

Mä en ainakaa haluu omaa avataria kuvaan Hymyilee leveästi Iha vaa sen takia kun jotkut eivät ymmärrä animea...
tallennettu
Korrekti
Tosipelaaja

Profiili
« Vastaus #28 : Huhtikuu 10, 2007, 18:25:49 »

Mjoo en kyllä varmaan minäkään halua avataria paitaan, ja aina kun lähdetään tilaamaan kaikille yksilölliset (ja moniväriset) tuotteet niin hinnatkin ovat kokoajan suuremmat.
tallennettu

Bigunale
~~~~~~~~
Ylläpitäjä
Himopelaaja

It's times like these you learn to live again

Profiili WWW
« Vastaus #29 : Huhtikuu 10, 2007, 19:01:20 »

Tottahan yksilölliset paidat maksavat enemmän. Minulle se yksilöllisyys tekisi paidan mielenkiintoiseksi, jos paita on muuten laadukas ja tyylikäs. Hinta olisi toki kiva kuulla ensialkuun, ennen kuin mitään päätöstä tekisin.
tallennettu

EA:n tekninen tuki:
09 2319 4356
http://eafi.custhelp.com/
VANHA MAILI EI ENÄÄ VOIMASSA! -->
tekninentuki(at)ea.com
Live Chat-tuki englanniksi: support.ea.com/chat
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: